A következőkben a megrendelés menetét és a munkafázisok rövid leírását kívánjuk bemutatni.
I. Helyszíni konzultáció és felmérés elkészítése
Az ajánlat megadása előtt egy helyszíni konzultáció keretében előzetes felmérést készítünk. A felmérés során megvizsgáljuk a villamos berendezések általános állapotát és az elvégzendő felülvizsgálat jellegét és kiterjedését.
Az írásos ajánlatunk tartalmazza a vizsgálandó berendezés pontos meghatározását, a teljesítés helyét és határidejét, valamint a fizetési feltételeket. A felülvizsgálat díja egyösszegben vagy egységáras formában kerül meghatározásra. Az ajánlatot elektronikus formában készítjük el és email-ben küldjük el az ügyfeleknek.
Az elküldött árajánlatokról a visszajelzést elektronikus formában várjuk, azok megérkeztéről e-mailban küldünk visszaigazolást. Ezt követően szerződést kötünk a Megrendelővel.
A helyszíni felülvizsgálatok elvégzésére minden esetben előre egyeztetett időpontban kerül sor. A felülvizsgálatot a legkorszerűbb mérőműszerekkel és a lehető legkisebb üzemi kieséssel teljesítjük. A vizsgálat során elkérjük a rendelkezésre álló meglévő villamos dokumentációkat, úgy mint, jegyzőkönyvek, karbantartási napló, zóna besorolás, stb. A felülvizsgálatokat a mindenkori jogszabályoknak és szabványoknak megfelelően végezzük.
A dokumentumokat a hatóságok által is elfogadott minta szerint készítjük el. A jegyzőkönyvet nyomtatott formában egy példányban és digitális (pdf.) formátumban adjuk át a megrendelőnek.